Pikapostaus

Muistatte varmaan ton edellisen postauksen jossa kerroin noista hämärähommista. No, oon aikani tutkinu asiaa ja kuten aattelinkin niin ei oo noilla tyypeillä puhtaat jauhot pussissa. Lähin tossa eilen salilta ja huomasin että mua seurataan. Oon varmasti jonkun isomman rikosvyyhdin jäljillä. Pakko painua maan alle, mutta ois siistiä jos ehtisitte jeesaamaan ja selvittämään mikä tää kuvio oikein on. #01

Matsi

Moro!

Noni, nyt se meikän matsi sit oli ja voittohan sieltä napsahti!

Alotuserä oli kunnon tasanen, ei päässy jotenki iskeen kunnolla missään vaiheessa. Toisessa erässä lähin sit painostaan ja pääsin ns niskan päälle homman kans. Meikällä on näis hommis etua pitkistä käsistä kun yltää vähän kauempaaki nakuttelemaan. Jatkossa sit lähin liikeelle vähän aggressiivisemminja painoin ihan täysil loppuun asti. Itekki otin osumaa jonku verran, mut
ainaki viel naama on ihan esittelykunnossa. Nyt ei viel ihan jaksa koko otteluu purkaa, hoidetaan se homma sit valmentajan kaa.
Teknisellä tyrmäyksellä se homma hoitui kotiin sit loppuunsa. Huhhuh ei voi
muutaku tuuletta.

Seuraava onki sit täs kohta nimittäin 15.8. Nyt on pakko pitää vähän lepoo, mut vähä on kyl jääny kaivelee ne tyypit sieltä salilta. Aattelin mennä vähän tutkiin asiaa ja kyseleen ympäriinsä, salilla käy kuitenki nuoriiki joiden ei tarvis joutuu keskelle tommosii epämukavii tyyppejä. Myöski vähän
ahistava treenaa kun jotku tulee sinne vaan hengaileen eikä keskity siihen omaan duuniinsa.


Palaillaan taas, nyt katse kohti tulevaa matsia!

Treenipäiväkirja

Moro!
Nyt olis vuorossa vähän selostusta siitä miten mä treenaan ja syön ku pitää valmistautuu matsiin tai noi niinku ylipäänsä. Tarkotusha ei oo mitää massaa ihan jäätävästi kasvattaa vaan olla nopee ja ketterä. Voimaa kans tulis hommata.


Treenit ain vähän vaihtelee, joskus harjotellaan otteluun kaks tuntia ja joskus siihen kuuluu kestävyysharjotteluu ja naruhyppelyy.
Treeneis tehään välil myös kuntopiiriä, normi sellanen on 400 vatsaa, selkää ja 300 punnerrusta putkeen ilman taukoja. HUHHUH! En nyt viiti kertoo millä salilla treenaan, koska siel on alkanu käydä ihan hirveenä porukkaa et mahtuu itekki sekaan. Haluun myös treenaa rauhas.
Jännä muute, tää porukka mikä siel on ny pyöriny ni ei näytä hirveenä tekevän hommia. Koitin myös kerran pukuhuonees kysellä et mikäs meininki et meinaatteks ammattilaisiks vai mitäs, enkä paljo vastaukseks muuta saanu ku vihasii ilmeit. Et en oo sit paljoo viittiny enää udella paitsi sen oon kuullu kuinka ne kutsuu itseään Varjoiks. Ihme homma.

Treenit myös ain riippuu siitä onks matsei tulossa vai onks massakausi. Täs ny tuli mielee tämmöne voimaharjottelu mitä teen et saa kehitettyy lyöntivoimaa, ku ei oo tiedos matsei ihan heti. Ennen otteluit pakko ottaa vähä iisimmin et pysyy iskus:
kolmen kierto dippi x 15
ojentajat taljassa x 15
niskantakaa punnerrus x 15
punnerrus x 15
vatsat x15
selän ojennus x 15
viparit x 15 penkki x 15.
tätä mä vedän 3x viikos joka toinen viikko.
Käyn myös lenkkeilee välis ja juoksee esim niitä Pyynikin portaita. Pitää kuitenki aina muistaa et myös lepo on tärkeetä, ja venyttely! En oo mikään voimistelija mut paikat pysyy kuosis ja jaksaa nostaa käsiä seuraavissaki reeneissä.

Reenaan kovaa ni kulutan paljon, et ei millää linnun ruokamääril jaksas ees reenaa. Syön ihan sikana hedelmii ja vihanneksii ym. Koska niit voi vetää niin paljon ku huvittaa.  Proteiiniiki tulee tietty vedettyy mut ei mitää rahkoja. Hiilihydraatit on se pääenergialähde mut niitki pitää syödä vaan sopivasti koska muuten alkaa lihoo.

Joo, sellast. Pitää muistaa myös hyvät yöunet, joten painunki tästä pehkuihin.



Esittelypostaus


Moro!

Nyt ku on hirveenä näitä kaikenlaisii blogeja ni mäki päätin perustaa oman. Tänne kirjottelen siis kaikkii nyrkkeilyyn ja treenaamiseen liittyviä juttuja.
Ekaksi voisin tosiaan esitellä itteni. Oon ammattinyrkkeilijä ja mua kutsutaan nimellä "Koura the Boxer", koska oon voittamaton. Oon voittanu tähän mennessä kaikki mun matsit ylivoimasesti ja loppuu ei näy. Seuraava iso ottelu onki jo viikon päästä!

Tosiaan näitä urheiluhommia tulee harrasteltua aika paljon ja tykkään esimerkiks käydä treenailemassa Pyynikillä koska siellä on ihan sairaasti niitä portaita joiden juokseminen saa jalat kunnon maitohapoille. Mut mun lempipaikka reenata kaupungil on kyl ehottomasti se Ratinan sillan alla. Sielt löytyy ne ulkona olevat kuntoilulaitteet ja on siisti vähä nähä muitaki maisemii ku ankeet seinät samalla ku treenaa.


Välil pitää tietysti pitää lepopäivii ja sillon saatan katella parit leffat tai käydä käveleskelemässä jossain. Muita vapaa-ajan harrastuksia on kavereiden kanssa hengailu ja monesti ollaankin Majava-baarin terassilla. Alkoholiihan mä en juo mut mulla on silti oma drinkki siellä! Täystyrmäys on sen nimi, aika osuva eiks?
Seuraan myös aika paljon lätkää ja oonki tehny muutamii fanimatkoi ihan ulkomaille asti ja haaveena ois päästä seuraamaan jotain NHL-otteluu joku päivä.  


Joo eipä mulla tässä muuta, salille pitäis lähtee vähän treenailemaan.